Oferujemy sprawdzone rozwiązania z wykorzystaniem nowych technologii

Konsultant przyjmuje zgłoszenie telefonicznie i organizuje pomoc przy wsparciu naszego systemu operacyjnego.

Większość czynności związanych z organizacją usług jest zautomatyzowana, co pozwala uprościć i przyspieszyć cały proces.

Oferujemy sprawdzone rozwiązania z wykorzystaniem nowych technologii

Naszym priorytetem jest przywrócenie klientom mobilności. Staramy się usuwać awarie na drodze
oraz zdalnie przez telefon i korzystając z danych z samochodu.

Centrum Zgłoszeniowe

Sercem naszej firmy jest nowoczesne Centrum Zgłoszeniowe (call center), dostępne dla klientów 24h na dobę̨, 365 dni w roku.

Centrum Zgłoszeniowe

Naprawa przez telefon

Na etapie przyjęcia zgłoszenia staramy się usunąć awarię przez telefon. Mamy własny zespół mechaników – konsultantów, którzy pomagają usunąć problem lub wysyłają na miejsce najlepiej dopasowaną pomoc.

Naprawa przez telefon

Naprawa na drodze

Staramy się usuwać awarie na drodze. Mamy własną flotę samochodów patrolowych – „Mobilnych Mechaników”, zlokalizowanych w najważniejszych ośrodkach miejskich w kraju. Umożliwia nam to skuteczną naprawę na miejscu awarii. Usuwamy ponad 50% awarii na drodze.

Naprawa na drodze

Technologie ułatwiające obsługę

Wykorzystujemy usługi geolokalizacji (GPS) do dokładnego lokalizowania awarii, wyszukiwania najbliższej pomocy oraz śledzenia dojazdu auta patrolowego przez klienta.

Technologie ułatwiające obsługę

Własna sieć podwykonawców

Jeśli naprawa nie jest możliwa na miejscu – organizujemy transport oraz holownik, który przewozi auto do najbliższego serwisu.

Monitorujemy usługę serwisową i dodatkowe usługi dla klienta (np. wynajem auta zastępczego). Współpracujemy z siecią sprawdzonych podwykonawców w całej Polsce.

Własna sieć podwykonawców

System operacyjny

Mamy własny system operacyjny – platformę ATLAS. Jest to jedno z najbardziej zaawansowanych rozwiązań w branży.

Automatyzujemy organizację pomocy drogowej w Polsce i za granicą, wykorzystujemy geolokalizację oraz aplikacje webowe i mobilne dla naszych partnerów.

System operacyjny

Pomoc w całej Europie

Dzięki współpracy w ramach Grupy ARC Europe, możemy zapewnić naszym klientom pomoc i mobilność w całej Europie, 24/7/365.

Pomoc w całej Europie

Badanie satysfakcji klientów

Badamy satysfakcję z jakości świadczonych usług, zarówno po każdym etapie, jak i po zakończeniu sprawy.

Zakres badania obejmuje ocenę zadowolenia oraz ocenę lojalności klientów (metoda NPS). Do badania wykorzystujemy metodę mobilnej ankiety webowej.

Badanie satysfakcji klientów

Elastyczne raportowanie

Umożliwiamy dostęp do danych w czasie rzeczywistym na potrzeby monitorowania statusu spraw i rozliczeń. Upraszczamy i przyspieszamy rozliczenia z podwykonawcami i klientami.

Elastyczne raportowanie

Chcesz porozmawiać o ofercie Car Assistance?

Skontaktuj się z nami!

Kontakt