Connected car

Rozwój technologii sprawia, że coraz więcej samochodów to „connected cars” – są na stałe podłączone do sieci i dzięki temu komunikują się z otoczeniem.

Współczesny samochód jest w stanie przekazywać nam bardzo dużo danych, nie tylko w formie komunikatów czy wskaźników na desce rozdzielczej. Wiele z nich dotyczy wykrytych problemów i błędów.

W ciągu następnych 3 lat, 60% nowych samochodów będzie miało wdrożoną usługę zdalnej diagnostyki.

Connected car

Przyszłość assistance to proaktywne działanie,
z wykorzystywaniem zdalnej diagnostyki samochodu
oraz przewidywanie i zapobieganie awariom.

Czym jest Smart Car Assistance?

Smart Car Assistance to zdalna diagnostyka stanu technicznego samochodu i kodów błędów (DTC) oraz określanie prawdopodobieństwa wystąpienia awarii, a więc przewidywanie i zapobieganie awariom.

Możliwe jest to dzięki analizie danych z samochodu, wykorzystaniu sztucznej inteligencji oraz przekazywaniu kierowcy informacji i rekomendacji.

Najważniejsze funkcjonalności

Stan akumulatora
Stan akumulatora

Predykcja stanu naładowania (State of Charge) oraz stanu technicznego akumulatora (State of Health)

Wskaźniki i kody błędów
Wskaźniki i kody błędów

Zdalny dostęp do stanu technicznego, w tym priorytetowych kodów błędów (DTC)

Przeglądy serwisowe
Przeglądy serwisowe

Przewidywanie następnego przeglądu na podstawie wskazania samochodu lub stylu jazdy kierowcy

Zdalna diagnostyka
Zdalna diagnostyka

Zdalna diagnostyka kodów błędów i przekazywanie kierowcy rekomendacji dot. dalszych działań.

Predykcja awarii
Predykcja awarii

Określanie prawdopodobieństwa wystąpienia awarii. Przewidywanie jaka część może ulec awarii oraz z jakim prawdopodobieństwem.

Powiadomienie o wypadku
Powiadomienie o wypadku

Wykrywanie i określanie prawdopodobieństwa wypadku na podstawie danych z akcelerometru i GPS

Kompleksowe rozwiązanie dla flot

Oferujemy kompleksowe rozwiązanie Smart Car Assistance, na które składa się: urządzenie OBD instalowane w samochodzie, aplikacja mobilna dla kierowcy oraz dashboard diagnostyczny i portal do zarządzania flotą.

Kompleksowe rozwiązanie dla flot

Powered by „Drvn”

Korzystamy ze sprawdzonej technologii dostarczanej przez firmę Drvn z Grupy ARC Europe.

Platforma Drvn wykorzystuje dostępne dane pozyskane z samochodu lub rekomendowanego urządzenia OBD (technologia BLE, 2G/4G, kompatybilna z samochodami > 2002r.). Wykorzystujemy najnowsze modele predykcyjne do analizy danych i przewidywania awarii.

Powered by „Drvn”

Zobacz przykładowy scenariusz wykorzystania Smart Car Assistance

1.

Problem z filtrem DPF wykryty przez telematykę

2.

Urządzenie OBD lub aplikacja mobilna wysyła ostrzeżenie

3.

Ostrzeżenie pojawia się w aplikacji diagnostycznej

4.

Konsultant CC kontaktuje się z kierowcą potwierdzając błąd cewki

5.

System automatycznie organizuje wizytę serwisową dla klienta w wybranym warsztacie

6.

Warsztat otrzymuje powiadomienie o wizycie serwisowej

7.

Kierowca jedzie do warsztatu, gdzie usuwany jest problem, co pozwoli uniknąć potencjalnej awarii

Jak wykorzystać telematykę do podnoszenia satysfakcji i lojalności klientów?

Hans Bosch, Business Development and Partnerships, Drvn, gość Starter24 na Insurance Forum 2019 – przedstawia korzyści dla firm wynikające z przewidywania i zapobiegania awariom samochodów i, co za tym idzie, wzrostu satysfakcji i lojalności klientów.

Chcesz porozmawiać o ofercie Smart Car Assistance
lub przetestować nasze rozwiązania?

Skontaktuj się z nami!

Kontakt