Wdrażamy technologie, które upraszczają procesy i poprawiają doświadczenie klienta. Oferujemy możliwość zgłaszania awarii z mobilnej strony, aplikacji, a w przyszłości także komunikatora. Prosto i wygodnie, jak zamówienie taksówki.
Klient zgłasza awarię przez aplikację, stronę mobilną czy komunikator. Zgłoszenie jest automatycznie dystrybuowane przez system operacyjny (Machine to Machine).
Konsultant nadzoruje proces i może skupić się na kierowcy i jego potrzebach. Proces przyjęcia zgłoszenia jest skrócony do minimum, gdyż wszystkie dane są przekazywane z aplikacji klienta wprost do naszego systemu, który automatycznie organizuje pomoc.
Oferujemy obsługę procesu assistance zarówno poprzez natywną aplikację klienta (np. aplikacja producenta samochodów, flotowa), jak i własną aplikację webową.
Proponujemy własną aplikację webową dostosowaną do urządzeń mobilnych (formularz online), którą wysyłamy SMSem.
Za pomocą aplikacji można zgłosić najczęstsze awarie. Aplikacja korzysta z usługi geolokalizacji oraz uproszczonej diagnozy. Wykorzystujemy także skaner kodów AZTEC do szybszego wprowadzenia danych o samochodzie.
Automatycznie weryfikujemy uprawnienia i wysyłamy na miejsce pomoc drogową. Klient otrzymuje informację, kiedy pomoc będzie na miejscu wraz z linkiem do śledzenia. Skracamy proces zgłoszenia awarii do 1-2 minut.
W pełni cyfrowa obsługa sprawy jest możliwa dzięki własnemu systemowi operacyjnemu ATLAS.
Jest to jedno z najbardziej zaawansowanych rozwiązań w branży, które: