Wykorzystujemy najnowsze technologie

Wdrażamy technologie, które upraszczają procesy i poprawiają doświadczenie klienta. Oferujemy możliwość zgłaszania awarii z mobilnej strony, aplikacji, a w przyszłości także komunikatora. Prosto i wygodnie, jak zamówienie taksówki.

Wykorzystujemy najnowsze technologie

Jak działa Digital Car Assistance?

Klient zgłasza awarię przez aplikację, stronę mobilną czy komunikator. Zgłoszenie jest automatycznie dystrybuowane przez system operacyjny (Machine to Machine).

Konsultant nadzoruje proces i może skupić się na kierowcy i jego potrzebach. Proces przyjęcia zgłoszenia jest skrócony do minimum, gdyż wszystkie dane są przekazywane z aplikacji klienta wprost do naszego systemu, który automatycznie organizuje pomoc.

Jak działa Digital Car Assistance?

Komunikacja w procesie Digital

Oferujemy obsługę procesu assistance zarówno poprzez natywną aplikację klienta (np. aplikacja producenta samochodów, flotowa), jak i własną aplikację webową.

Komunikacja w procesie Digital

Przyjęcie zgłoszenia przez aplikację (digital intake)

Proponujemy własną aplikację webową dostosowaną do urządzeń mobilnych (formularz online), którą wysyłamy SMSem.

Za pomocą aplikacji można zgłosić najczęstsze awarie. Aplikacja korzysta z usługi geolokalizacji oraz uproszczonej diagnozy. Wykorzystujemy także skaner kodów AZTEC do szybszego wprowadzenia danych o samochodzie.

Automatycznie weryfikujemy uprawnienia i wysyłamy na miejsce pomoc drogową. Klient otrzymuje informację, kiedy pomoc będzie na miejscu wraz z linkiem do śledzenia. Skracamy proces zgłoszenia awarii do 1-2 minut.

Przyjęcie zgłoszenia przez aplikację (digital intake)

Wsparcie systemu operacyjnego

W pełni cyfrowa obsługa sprawy jest możliwa dzięki własnemu systemowi operacyjnemu ATLAS.

Jest to jedno z najbardziej zaawansowanych rozwiązań w branży, które:

  • automatyzuje organizację pomocy drogowej w Polsce i za granicą
  • jest zintegrowane online z wszystkimi usługami zewnętrznymi (mechanik, holownik, serwis, car rental, itp.)
  • wykorzystuje geolokalizację do wyszukania najbliższej pomocy drogowej oraz informowania kierowcy o przewidywanym czasie dojazdu pomocy
  • współpracuje z własną aplikacją mobilną dla mechaników/holowników

Wsparcie systemu operacyjnego

Chcesz porozmawiać o ofercie Digital Car Assistance?

Skontaktuj się z nami!

Kontakt