Naprawa przez telefon
Na etapie przyjęcia zgłoszenia staramy się usunąć awarię przez telefon. Mamy własny zespół specjalistów technicznych, którzy pomagają zdalnie usunąć problem lub wysyłają na miejsce najlepiej dopasowaną pomoc.
Naprawa na drodze
Staramy się przede wszystkim usuwać awarie na drodze. Mamy własną flotę samochodów serwisowych i przeszkolonych „Mobilnych Mechaników”, zlokalizowanych w najważniejszych ośrodkach miejskich w kraju. Umożliwia nam to skuteczną naprawę na miejscu zdarzenia. Usuwamy w ten sposób 50% awarii na drodze bez potrzeby holowania.
Własna sieć podwykonawców
Jeśli naprawa nie jest możliwa na miejscu – organizujemy transport oraz holownik, który przewozi auto do serwisu. Monitorujemy usługę naprawy w warsztacie i dodatkowe usługi dla klienta (np. wynajem auta zastępczego lub hotel). Współpracujemy z siecią sprawdzonych podwykonawców, w każdym miejscu w Polsce i w Europie, gdzie pomoc jest potrzebna.
Pomoc w całej Europie
Dzięki przynależności do Grupy ARC Europe – największego dostawcy usług car assistance na naszym kontynencie, możemy zapewnić naszym klientom pomoc i mobilność 24/7/365.
Wsparcie systemu operacyjnego
W pełni cyfrowa obsługa sprawy jest możliwa dzięki własnemu systemowi operacyjnemu ATLAS.
Jest to jedno z najbardziej zaawansowanych rozwiązań w branży, które:
– automatyzuje organizację pomocy drogowej w Polsce i za granicą
– jest zintegrowane online ze wszystkimi dodatkowymi usługami (mechanik, holownik, serwis, car rental, itp.)
– wykorzystuje geolokalizację do wyszukania najbliższej pomocy drogowej oraz informowania kierowcy o przewidywanym czasie dojazdu pomocy
– współpracuje z własną aplikacją mobilną dla mechaników/holowników
Oferujemy sprawdzone rozwiązania z wykorzystaniem nowych technologii
Konsultant przyjmuje zgłoszenie telefonicznie i organizuje pomoc przy wsparciu naszego systemu operacyjnego. Większość czynności związanych z organizacją usług assistance została przez nas zautomatyzowana i odbywa się bez udziału naszego pracownika, co znacząco upraszcza i przyspiesza cały proces.
Proponujemy możliwość zgłaszania awarii dzięki aplikacji webowej lub z pomocą asystentki głosowej (Voicebot).
Przyjęcie zgłoszenia przez aplikację Digital Intake
W momencie zgłaszania awarii, proponujemy własną aplikację webową dostosowaną do urządzeń mobilnych (formularz online),
którą wysyłamy SMSem.
Za pomocą aplikacji można zgłosić najczęstsze awarie. Aplikacja korzysta z usługi geolokalizacji oraz uproszczonej diagnozy.
Automatycznie weryfikujemy uprawnienia i wysyłamy na miejsce pomoc drogową. Kierowca otrzymuje informację, kiedy pomoc
będzie na miejscu wraz z linkiem do śledzenia (SmartView).
Skracamy proces zgłoszenia awarii do 1-2 minut.
Jak działa
Digital Car Assistance?
Kierowca zgłasza awarię przez aplikację webową. Zgłoszenie jest automatycznie dystrybuowane przez system operacyjny (Machine
to Machine).
Konsultant nadzoruje proces i może skupić się na kierowcy i jego potrzebach. Proces przyjęcia zgłoszenia jest skrócony do minimum, gdyż wszystkie dane auta są przekazywane z aplikacji klienta wprost do naszego systemu, który automatycznie organizuje pomoc.
Technologie ułatwiające obsługę
Wykorzystujemy usługi geolokalizacji (GPS) do dokładnego lokalizowania kierowców, wyszukiwania najbliższej pomocy drogowej oraz śledzenia dojazdu auta patrolowego przez klienta.
Centrum obsługi klienta
Sercem naszej firmy jest nowoczesne Centrum Obsługi Klienta (call center), dostępne 24h na dobę̨, 365 dni w roku.
Badanie satysfakcji klientów
Badamy satysfakcję z jakości świadczonych usług, zarówno po każdym etapie organizacji pomocy, jak i po zakończeniu sprawy. Zakres badania obejmuje ocenę zadowolenia oraz ocenę lojalności klientów (metoda CSI i NPS). Do badania wykorzystujemy metodę mobilnej ankiety webowej.
Elastyczne raportowanie
Naszym klientom biznesowym umożliwiamy dostęp do danych w czasie rzeczywistym na potrzeby monitorowania statusu spraw i rozliczeń.
Upraszczamy i przyspieszamy rozliczenia z podwykonawcami i klientami, dzięki usłudze samofakturowania.