Z dniem 1 marca 2025 roku nasza firma mianowała Krzysztofa Pająka na stanowisko CEO. Dotychczasowy dyrektor finansowy obejmuje nową rolę w istotnym momencie transformacji cyfrowej spółki oraz dalszego umacniania jej pozycji na rynku jako lidera usług assistance.
Krzysztof Pająk od 13 lat jest związany z ARC Europe Polska, gdzie aktywnie uczestniczył w strategii rozwoju i optymalizacji operacyjnej. Jego nominacja to kontynuacja polityki innowacyjności, cyfryzacji usług assistance oraz fundament dalszego zrównoważonego rozwoju zarówno w Polsce, jak i w ramach ARC Europe – największej europejskiej grupy w obszarze assistance samochodowego.
– Objęcie stanowiska CEO w ARC Europe Polska to dla mnie ogromny zaszczyt oraz dowód zaufania ze strony polskiego zespołu i Grupy ARC Europe. Moim priorytetem jest kontynuacja strategii opartej na wzmacnianiu orientacji na klienta, udoskonalaniu jakości usług i wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań IT. Wszystkie rozwiązania tworzymy z myślą o ludziach, którzy potrzebują szybkiej i skutecznej pomocy, połączonej z empatią w stresującej sytuacji awarii lub wypadku na drodze – zaznacza Krzysztof Pająk.
– Powołanie Krzysztofa Pająka na nowego prezesa zarządu naszej firmy w Polsce zapewnia stabilność naszym partnerom biznesowym, dzięki połączeniu jego unikalnej znajomości polskiego rynku assistance z umiejętnością wprowadzania zmian. Jego ambicja i doświadczenie pozwolą na skuteczną współpracę z naszymi partnerami biznesowymi w Polsce, aby zmaksymalizować satysfakcję końcowych użytkowników – skomentował Willem Aal, CEO ARC Europe Group.
Członkostwo w Grupie ARC Europe w unikalny sposób umożliwia wymianę specjalistycznej wiedzy i rozwój kompetencji. Historia i rozwój branży pokazuje, że skuteczna pomoc musi ewoluować w sposób odpowiedzialny, dostosowując się do nowych wyzwań, takich jak elektromobilność i redukcja śladu węglowego.
Mianowanie Krzysztofa Pająka na stanowisko CEO to kolejny krok w rozwoju naszej firmy. Koncentrujemy się na dostosowywaniu oferty do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb klientów, jednocześnie dbając o transparentność operacyjną. Celem jest pozostanie niezawodnym partnerem dla klientów biznesowych poszukujących skutecznych i elastycznych rozwiązań assistance dla swoich klientów.